![]() |
Przegląd tematu | ![]() |
![]() |
|
Catherine Zeta Jone Throatjob!
http://Catherine-Zeta-Jone-Throatjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=646392 |
![]() |
|
Posuwamy się więc coraz dalej. Skoro jesteście już tutaj, znaczy to, że przeczytaliście 'Zasady' i zrozumieliście je. Albo poprostu cheatujecie. Kwestia moralności.
Jeśli ktoś czytał księgę, ma ją na półce lub na kompie - nie ma problemu, orientuje się w tym wszystkim. Jeśli nie macie, a to forum to Wasza pierwsza styczność z NS i wogóle nie wiecie o czym ja tyle pieprzę - nie przejmujcie się. Walcie do mnie, lub do Embera, a pomożemy. Całą kartę i tak tworzy się wspólnie ze mną, więc moim obowiązkiem jest Wam wszystko wytłumaczyć. Chodzi o to, że przeprowadzę Was teraz przez przykładowy, trudny etap tworzenia e-postaci. Duff ma od urodzenia tendencje do zaczynania od najtrudniejszego, tutaj także nie zrobi wyjątku. Oto więc: Krok 1 - Imię Wymyślacie sobie imię Waszej przyszłej postaci. Nie jest to łatwe, bo pewnie mnóstwo imion kotłuje się w Waszych mał..mądrych główkach. W moim przykładzie postaci nadam imię Kay. Ta, pedalskie, wiem. Ale krótkie i wymowne. A poza tym to tylko przykład. Krok 2 - Pochodzenie Oczywiste jest, że koleś musi skąś się wywodzić. Jest 12 głównych miast - pochodzeń. Z każdego małym bonusem jest cecha. Powiedzmy, że nasz Kay urodził się w Detroit, w mieście, które jakoś tak podświadomie bardzo ukochałem. Ma do wyboru - cechę, lub 50 gambli. Długo się nie zastanawiam - biorę 'Ale jazdę!". Fajowa cecha. Krok 3 - Profesja Ma gdzie wracać, musi jeszcze pracować. Teraz czas na wybór zawodu. Jak Detroit, to może Kurier? O tak, Kay zostanie Kurierem. I znowu przede mną trudny wybór - cecha z profesji, czy gamble? Nie żałujmy na chłopaka kasy. Biorę cechę "Szybki wóz" i dostaję 150 gambli na wypakowanie wozu. Super... Krok 4 - Specjalizacja Każdy jest w czymś dobry. Każdy się w czymś specjalizuje. Także i tu. Mam do wyboru 4 specjalizacje. Biorę Technika. W końcu mój Kurier z Detroit musi znać się na samochodach, nie prawdaż? Krok 5 - Współczynniki Czyli to, na czym głównie opiera się postać. Rzucamy kostuchami (tzn. MG rzuca) 18 razy - 6 razy po 3 razy. Z każdych 3 rzutów liczymy średnią, zaokrąglając do góry. Najniższy wynik odpada. Załóżmy, że dla mojego Kay'a wylosowałem : 11, 8, 13, 16, 12, 18. 8 odpada. Teraz każdy współczynnik muszę przyporządkować do: Budowy, Zręczności, Charakteru, Sprytu i Percepcji. 18 leci w Zręczność, 16 w Spryt, 13 ładuję w Budowę, 12 w Charakter, a pozostałe 11 muszę dać do Percepcji. Krok 6 - Umiejętności Druga bardzo ważna rzecz. Macie 30 pkt. do rozdzielenia pomiędzy umiejętności ze specjalizacji, następnie dodatkowe 35 na resztę. Zakup nowej umiejętności na 1 poziom kosztuje 3 pkt. Podniesienie jej z 1 na 2 - 2 pkt. Z 2 na 3 - 3 pkt itd. Można też kupić tzw. pakiet, czyli 3 umiejętności z danej kategorii na 1 poziom, a wtedy kosztuje to tylko 5 pkt. Nie można jednak pakietem podnosić umiejętności na wyższe poziomy. Nie będę teraz podawał przykładów przydzielania punktów Kay'owi, bo trochę szkoda mi czasu. Starzy wyjadacze NS wiedzą jak to się robi, a ci, którzy pierwszy raz słyszą słowo 'Neuroshima' mogą dowiedzieć się wszystkiego tutaj, w tym temacie, zadając pytania, lub na moim gg, które ponownie podaję: 5982825. Przejdźmy więc do następnego kroku. Krok 7 - Choroby Celowo ominąłem Sztuczki, gdyż tych niestety nie będzie. Powód jest prosty - dla osób, które nie posiadają księgi do NS wybór Sztuczki byłby praktycznie niemożliwy. Z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość. No a choroba... Jak choroba. Każdy musi ją mieć. Rzucamy k20 i wynik rzutu decyduje o tym, na co będziemy się leczyć. Kay wylosował zawroty głowy. Da się z tym żyć, pod warunkiem, że będziemy się regularnie leczyć. Nawet na forum trzeba brać leki. Krok 8 - Sprzęt 'Reputację' też ominąłem celowo. Wiadomo - każdy ma na początek 1 pkt reputacji. A teraz czas na zakupy. Dostajemy 100 g do wydania. No to wio. Ponownie dla zaoszczędzenia czasu całe zakupy podam na końcu. I to by było na tyle. Jeśli cała procedura została przeprowadzona pomyślnie, e-karta postaci powinna wyglądać mniej więcej tak (i w takiej postaci proszę je umieszczać w osobnych tematach w tym dziale): Imię: Kay Pochodzenie: Detroit Profesja: Kurier Specjalizacja: Wojownik Choroba: Zawroty głowy Cechy: Ale jazda! ; Szybki wóz Reputacja: 1 Sława: 0 Współczynniki i umiejętności: Budowa 13 *SPRAWNOSC* - Kondycja +1 - Pływanie +1 - Wspinaczka +1 *JEZDZIECTWO* - Jazda konna - Powożenie - Ujeżdżanie Zręczność 18 *WALKA WRECZ* - Bijatyka +1 - Rzucanie +1 - Broń biała +1 *PROWADZENIE POJAZDOW* - Samochód +3 - Motocykl +1 - Ciężarówka +1 *ZDOLNOSCI MANUALNE* - Kradzież kieszonkowa - Otwieranie zamków - Zwinne dłonie *BRON STRZELECKA* - Pistolety +3 - Karabiny +2 - Broń maszynowa +2 *BRON DYSTANSOWA* - Łuk - Kusza - Proca Charakter 12 *NEGOCJACJE* - Zastraszanie +1 - Perswazja +1 - Zdolności przywódcze +1 *EMPATIA* - Postrzeganie emocji - Blef - Opieka nad zwierzętami *SILA WOLI* - Odporność na ból +1 - Niezłomność +1 - Morale +1 Spryt 16 *MEDYCYNA* - Leczenie chorób +1 - Leczenie ran +1 - Pierwsza pomoc +1 *TECHNIKA* - Mechanika +3 - Elektronika +1 - Komputery +1 *WIEDZA OGOLNA* -............. -............. -............. *SPRZET* - Maszyny ciężkie - Wozy bojowe - Kutry *PIROTECHNIKA* - Rusznikarstwo +1 - Wyrzutnie +1 - Mat. wybuchowe +1 Percepcja 11 *ORIENTACJA W TERENIE* - Wyczucie kierunku - Przygotowanie pułapki - Tropienie *SPOSTRZEGAWCZOSC* - Nasłuchiwanie - Wypatrywanie - Czujność *KAMUFLAZ* - Skradanie się - Ukrywanie się - Maskowanie *PRZETRWANIE* - Łowiectwo - Znajomość terenu - Zdobywanie wody Rany Draśnięcia - Lekkie - Ciężkie - Krytyczne - Broń 1. Beretta 92 2. 3. 4. 5. Amunicja 1. 5 x 9mm 2. 3. 4. 5. Ekwipunek 5 dawek leku; 1 konserwa; Samochód Stary, pordzewiały pick-up. Uniwersalne spalanie, wypełnione opony, 2 płyty pancerne, wzmocnione zawieszenie, 10 litrów średniego paliwa. Punkty Doświadczenia 0 I tak to mniej więcej wygląda. Jeszcze raz dla tych, którzy wcześniej tego nie znali: to na początku może tylko tak strasznie wyglądać, ale z czasem będziecie znać wszystko na pamięć. Życzę miłej zabawy ![]() |