Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Scooby
PostWysłany: Śro 22:58, 25 Kwi 2007    Temat postu:

movie theater milwaukee free gay male sex movie malayalam movie free download 300 man movie download free movie secret
300 movie spartans trailer download movie movie theater show times movie transformer wikipedia blade glory movie trailer
hoyts movie theater 300 game movie epic full movie latina sex movie porn movie listing
Focking
PostWysłany: Czw 2:47, 15 Mar 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
http://Catherine-Zeta-Jone-Throatjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=646392
Duff
PostWysłany: Śro 22:43, 16 Sie 2006    Temat postu: Karta Postaci - reguły tworzenia i wzór

Posuwamy się więc coraz dalej. Skoro jesteście już tutaj, znaczy to, że przeczytaliście 'Zasady' i zrozumieliście je. Albo poprostu cheatujecie. Kwestia moralności.
Jeśli ktoś czytał księgę, ma ją na półce lub na kompie - nie ma problemu, orientuje się w tym wszystkim. Jeśli nie macie, a to forum to Wasza pierwsza styczność z NS i wogóle nie wiecie o czym ja tyle pieprzę - nie przejmujcie się. Walcie do mnie, lub do Embera, a pomożemy. Całą kartę i tak tworzy się wspólnie ze mną, więc moim obowiązkiem jest Wam wszystko wytłumaczyć.
Chodzi o to, że przeprowadzę Was teraz przez przykładowy, trudny etap tworzenia e-postaci.

Duff ma od urodzenia tendencje do zaczynania od najtrudniejszego, tutaj także nie zrobi wyjątku. Oto więc:

Krok 1 - Imię
Wymyślacie sobie imię Waszej przyszłej postaci. Nie jest to łatwe, bo pewnie mnóstwo imion kotłuje się w Waszych mał..mądrych główkach. W moim przykładzie postaci nadam imię Kay. Ta, pedalskie, wiem. Ale krótkie i wymowne. A poza tym to tylko przykład.

Krok 2 - Pochodzenie
Oczywiste jest, że koleś musi skąś się wywodzić. Jest 12 głównych miast - pochodzeń. Z każdego małym bonusem jest cecha. Powiedzmy, że nasz Kay urodził się w Detroit, w mieście, które jakoś tak podświadomie bardzo ukochałem. Ma do wyboru - cechę, lub 50 gambli. Długo się nie zastanawiam - biorę 'Ale jazdę!". Fajowa cecha.

Krok 3 - Profesja
Ma gdzie wracać, musi jeszcze pracować. Teraz czas na wybór zawodu. Jak Detroit, to może Kurier? O tak, Kay zostanie Kurierem. I znowu przede mną trudny wybór - cecha z profesji, czy gamble? Nie żałujmy na chłopaka kasy. Biorę cechę "Szybki wóz" i dostaję 150 gambli na wypakowanie wozu. Super...

Krok 4 - Specjalizacja
Każdy jest w czymś dobry. Każdy się w czymś specjalizuje. Także i tu. Mam do wyboru 4 specjalizacje. Biorę Technika. W końcu mój Kurier z Detroit musi znać się na samochodach, nie prawdaż?

Krok 5 - Współczynniki
Czyli to, na czym głównie opiera się postać. Rzucamy kostuchami (tzn. MG rzuca) 18 razy - 6 razy po 3 razy. Z każdych 3 rzutów liczymy średnią, zaokrąglając do góry. Najniższy wynik odpada. Załóżmy, że dla mojego Kay'a wylosowałem : 11, 8, 13, 16, 12, 18. 8 odpada. Teraz każdy współczynnik muszę przyporządkować do: Budowy, Zręczności, Charakteru, Sprytu i Percepcji. 18 leci w Zręczność, 16 w Spryt, 13 ładuję w Budowę, 12 w Charakter, a pozostałe 11 muszę dać do Percepcji.

Krok 6 - Umiejętności
Druga bardzo ważna rzecz. Macie 30 pkt. do rozdzielenia pomiędzy umiejętności ze specjalizacji, następnie dodatkowe 35 na resztę. Zakup nowej umiejętności na 1 poziom kosztuje 3 pkt. Podniesienie jej z 1 na 2 - 2 pkt. Z 2 na 3 - 3 pkt itd. Można też kupić tzw. pakiet, czyli 3 umiejętności z danej kategorii na 1 poziom, a wtedy kosztuje to tylko 5 pkt. Nie można jednak pakietem podnosić umiejętności na wyższe poziomy. Nie będę teraz podawał przykładów przydzielania punktów Kay'owi, bo trochę szkoda mi czasu. Starzy wyjadacze NS wiedzą jak to się robi, a ci, którzy pierwszy raz słyszą słowo 'Neuroshima' mogą dowiedzieć się wszystkiego tutaj, w tym temacie, zadając pytania, lub na moim gg, które ponownie podaję: 5982825. Przejdźmy więc do następnego kroku.

Krok 7 - Choroby
Celowo ominąłem Sztuczki, gdyż tych niestety nie będzie. Powód jest prosty - dla osób, które nie posiadają księgi do NS wybór Sztuczki byłby praktycznie niemożliwy. Z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość.
No a choroba... Jak choroba. Każdy musi ją mieć. Rzucamy k20 i wynik rzutu decyduje o tym, na co będziemy się leczyć. Kay wylosował zawroty głowy. Da się z tym żyć, pod warunkiem, że będziemy się regularnie leczyć. Nawet na forum trzeba brać leki.

Krok 8 - Sprzęt
'Reputację' też ominąłem celowo. Wiadomo - każdy ma na początek 1 pkt reputacji.
A teraz czas na zakupy. Dostajemy 100 g do wydania. No to wio. Ponownie dla zaoszczędzenia czasu całe zakupy podam na końcu.

I to by było na tyle. Jeśli cała procedura została przeprowadzona pomyślnie, e-karta postaci powinna wyglądać mniej więcej tak (i w takiej postaci proszę je umieszczać w osobnych tematach w tym dziale):

Imię: Kay
Pochodzenie: Detroit
Profesja: Kurier
Specjalizacja: Wojownik
Choroba: Zawroty głowy
Cechy: Ale jazda! ; Szybki wóz
Reputacja: 1
Sława: 0

Współczynniki i umiejętności:

Budowa 13
*SPRAWNOSC*
- Kondycja +1
- Pływanie +1
- Wspinaczka +1
*JEZDZIECTWO*
- Jazda konna
- Powożenie
- Ujeżdżanie
Zręczność 18
*WALKA WRECZ*
- Bijatyka +1
- Rzucanie +1
- Broń biała +1
*PROWADZENIE POJAZDOW*
- Samochód +3
- Motocykl +1
- Ciężarówka +1
*ZDOLNOSCI MANUALNE*
- Kradzież kieszonkowa
- Otwieranie zamków
- Zwinne dłonie
*BRON STRZELECKA*
- Pistolety +3
- Karabiny +2
- Broń maszynowa +2
*BRON DYSTANSOWA*
- Łuk
- Kusza
- Proca
Charakter 12
*NEGOCJACJE*
- Zastraszanie +1
- Perswazja +1
- Zdolności przywódcze +1
*EMPATIA*
- Postrzeganie emocji
- Blef
- Opieka nad zwierzętami
*SILA WOLI*
- Odporność na ból +1
- Niezłomność +1
- Morale +1
Spryt 16
*MEDYCYNA*
- Leczenie chorób +1
- Leczenie ran +1
- Pierwsza pomoc +1
*TECHNIKA*
- Mechanika +3
- Elektronika +1
- Komputery +1
*WIEDZA OGOLNA*
-.............
-.............
-.............
*SPRZET*
- Maszyny ciężkie
- Wozy bojowe
- Kutry
*PIROTECHNIKA*
- Rusznikarstwo +1
- Wyrzutnie +1
- Mat. wybuchowe +1
Percepcja 11
*ORIENTACJA W TERENIE*
- Wyczucie kierunku
- Przygotowanie pułapki
- Tropienie
*SPOSTRZEGAWCZOSC*
- Nasłuchiwanie
- Wypatrywanie
- Czujność
*KAMUFLAZ*
- Skradanie się
- Ukrywanie się
- Maskowanie
*PRZETRWANIE*
- Łowiectwo
- Znajomość terenu
- Zdobywanie wody

Rany
Draśnięcia -
Lekkie -
Ciężkie -
Krytyczne -

Broń
1. Beretta 92
2.
3.
4.
5.
Amunicja
1. 5 x 9mm
2.
3.
4.
5.

Ekwipunek
5 dawek leku; 1 konserwa;

Samochód
Stary, pordzewiały pick-up. Uniwersalne spalanie, wypełnione opony, 2 płyty pancerne, wzmocnione zawieszenie, 10 litrów średniego paliwa.

Punkty Doświadczenia
0


I tak to mniej więcej wygląda. Jeszcze raz dla tych, którzy wcześniej tego nie znali: to na początku może tylko tak strasznie wyglądać, ale z czasem będziecie znać wszystko na pamięć. Życzę miłej zabawy Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.