Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum "Nigdy nie ufaj maszynom..." Strona Główna
»
Karty Postaci
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin Forum
----------------
Regulamin
Neuroshima - Discussion
----------------
Neuroshima ZiP
Mechanika
Główne miasta
Profesje
Kwiatki z sesji
Neuroshima - Kampanie
----------------
Zasady
Karty Postaci
Kampanie MG Duffa
Kampanie MG Embera
OffTopic
----------------
Bar "Pod Molochem"
Knajpa na uboczu
Kilka słów o sobie
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ember
Wysłany: Czw 12:44, 17 Sie 2006
Temat postu: Karta Ember'a
Imię:
Ember
Pochodzenie:
Detroit
Profesja:
Kurier
Specjalizacja:
Technik
Choroba:
Paranoja
Cechy:
Ale jazda!, Szybki wóz
Reputacja:
1
Sława:
0
WSPÓŁCZYNNIKI I UMIEJĘTNOŚCI
BUDOWA
11
Kod:
*SPRAWNOSC*
- Kondycja +1
- Pływanie +1
- Wspinaczka +1
*JEZDZIECTWO*
- Jazda konna
- Powożenie
- Ujeżdżanie
ZRĘCZNOŚĆ
18
Kod:
*WALKA WRECZ*
- Bijatyka
- Rzucanie
- Broń biała
*PROWADZENIE POJAZDOW*
- Samochód +3
- Motocykl +1
- Ciężarówka +1
*ZDOLNOSCI MANUALNE*
- Kradzież kieszonkowa +1
- Otwieranie zamków +1
- Zwinne dłonie +1
*BRON STRZELECKA*
- Pistolety +3
- Karabiny +1
- Broń maszynowa +1
*BRON DYSTANSOWA*
- Łuk
- Kusza
- Proca
CHARAKTER
11
Kod:
*NEGOCJACJE*
- Zastraszanie +1
- Perswazja +1
- Zdolności przywódcze +1
*EMPATIA*
- Postrzeganie emocji
- Blef
- Opieka nad zwierzętami
*SILA WOLI*
- Odporność na ból +1
- Niezłomność +1
- Morale +1
SPRYT
15
Kod:
*MEDYCYNA*
- Leczenie chorób +1
- Leczenie ran +1
- Pierwsza pomoc +1
*TECHNIKA*
- Mechanika +1
- Elektronika +1
- Komputery +1
*WIEDZA OGOLNA*
-.............
-.............
-.............
*SPRZET*
- Maszyny ciężkie +1
- Wozy bojowe +1
- Kutry +1
*PIROTECHNIKA*
- Rusznikarstwo +1
- Wyrzutnie +1
- Mat. wybuchowe +1
PERCEPCJA
15
Kod:
*ORIENTACJA W TERENIE*
- Wyczucie kierunku
- Przygotowanie pułapki
- Tropienie
*SPOSTRZEGAWCZOSC*
- Nasłuchiwanie +1
- Wypatrywanie +1
- Czujność +1
*KAMUFLAZ*
- Skradanie się
- Ukrywanie się
- Maskowanie
*PRZETRWANIE*
- Łowiectwo
- Znajomość terenu
- Zdobywanie wody
RANY
Draśnięcia -
Lekkie -
Ciężkie -
Krytyczne -
Broń
1. Beretta 93R
2. Nóż
3. Scyzoryk
4.
5.
Amunicja
1. 4x9mm
2.
3.
4.
5.
EKWIPUNEK:
plecak, koc, 10xtabletki, aluminiowy kubek, miska, łyżka, igła+nić,
SAMOCHÓD
Ford Lightning:
- kauczukowe opony
- opancerzenie (przód, tył, boki): średnie
- kuloodporne szyby
- 5l słabszego paliwa
PUNKTY DOŚWIADCZENIA
0
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin